الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-buhhk’]

[av_image src=’https://trainingsitedesign.ir/wp-content/uploads/google-algorithm.png’ attachment=’3854′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-k92isz9t’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-k92ij58h’ admin_preview_bg=”]
تقریباً هر روز، الگوریتم های گوگل تغییر می کنند و آپدیت می شوند. برخی از این تغییرات کوچک و برخی بزرگ و اساسی هستند. توجه به این الگوریتم ها یکی نکات کلیدی سئو می باشد. به تازگی گوگل قصد دارد اطلاعات بیشتری از عوامل موثر بر رتبه بندی سایت ها در اختیار کاربران خود قرار دهد.

در همین راستا جان مولر در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد الگوریتم گوگل گفته است:

سرعت ایندکس شدن صفحات سایت نمیتواند دلیلی بر جایگاه خوب آنها در نتایج جستجو باشد. اگر مطالب شما بخوبی ایندکس میشوند ولی جایگاه مناسبی کسب نمیکنند به این معنی است که محتوای سایت شما مورد پسند الگوریتم نبوده و کیفیت لازم را ندارد.

بطور مشخص میتوان گفت که مولر درمورد الگوریتم پاندا و تصمیم گیری آن برای تعیین کیفیت محتوای سایت صحبت می کند.این نشان از آن دارد که گوگل دقیقا می داند که سایت شما توسط کدام الگوریتم جریمه شده است اما به وبمستر اطلاعی نمیدهد.

و اما معرفی مهمترین الگوریتم های گوگل :

 

  • الگوریتم پاندا

تاریخ راه اندازی: ۲۴ فوریه ۲۰۱۱

خطرات: محتوای تکراری – جملات کوتاه – محتوای اسپم – جمله های بی معنی – محتوای کپی – استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی

پیشنهادات: بررسی مداوم محتواهای سایت و به روزرسانی آن ها – حذف مطالب تکراری – تولید محتوای با کیفیت

  • الگوریتم پنگوئن

تاریخ راه اندازی: ۲۴ آوریل ۲۰۱۲

خطرات: لینک های اسپم و نامرتبط – تکرار کلمات کلیدی در متن و لینک ها – خرید بک لینک

پیشنهادات: از لینک های بی ربط که کاربر را گمراه می کند استفاده نکنید – بک لینک نخرید – با روش های اصولی سایت خود را بهینه کنید

  • الگوریتم مرغ مگس خوار

تاریخ راه اندازی: ۲۲ آگوست ۲۰۱۳

خطرات: استفاده بیش از حد از محتوای کپی شده – انتشار محتوای بی کیفیت

پیشنهادات: به جای استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، تمرکز خود را روی مفاهیم کلمات بگذارید – از کلمات مترادف و هم معنی استفاده کنید – متن لینک های خود را بررسی کنید
[/av_textblock]

[av_image src=’https://trainingsitedesign.ir/wp-content/uploads/google-algorithm-fade-ss-1920-800×450.jpg’ attachment=’121′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-k92imqtx’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-k92iop0b’ admin_preview_bg=”]

  • الگوریتم کبوتر

تاریخ راه اندازی: ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۴

خطرات: فعال نبودن سئو صفحات – استفاده نکردن از سئو محلی – استفاده از آدرس و شماره نامعتبر

پیشنهادات: سایت خود را در دایکتوری های معتبر ثبت کنید – اصول سئو محلی را رعایت کنید – سئو هر صفحه را جداگانه بررسی کنید

  • الگوریتم موبایل فرندلی

تاریخ راه اندازی: ۲۱ آوریل ۲۰۱۵

خطرات: بهینه نبودن سایت برای موبایل – محتوای ناخوانا

پیشنهادات: حتما سایت خود را ریسپانسیو کنید – جزئیات سایت خود را در تمام دستگاه های هوشمند بررسی کنید

  • الگوریتم RankBrain

تاریخ راه اندازی: ۲۶ اکتبر ۲۰۱۵

خطرات: تجربه کاربری ضعیف – محتوای بی کیفیت

پیشنهادات: حتما اصول تجربه کاربری را رعایت کنید

  • الگوریتم Fred

تاریخ راه اندازی: ۸ مارس ۲۰۱۷

خطرات: محتوای بی کیفیت با هدف تبلیغات

پیشنهادات: از محتواهای خود برای تبلیغات استفاده نکنید – گوگل را با محتواهای بی کیفیت فریب ندهید

  • الگوریتم گورخر

تاریخ راه اندازی: ۲۰۱۲

خطرات: فروشگاه اینترنتی کلاهبردار – فروش محصولات غیرقانونی – عدم رعایت تجربه کاربری

پیشنهادات: فعال کردن گواهی SSL برای سایت های فروشگاهی – نوشتن آدرس و شماره تلفن معتبر – E-namad – پیگیری و جلب رضایت مشتریان – ریسپانسیو بودن سایت

جمع بندی :

امیدوارم این مقاله بتواند به شما برای درک بهتر مهمترین الگوریتم های گوگل کمک کند. الگوریتم های گوگل، از پاندا گرفته تا فرد و … تلاش می کنند تا به کاربران کمک کنند تا در هنگام جنگ با محتوای بی کیفیت، آنچه را جستجو می کنند پیدا کنند.

از الگوریتم ها نترسید فقط حواستان به لینک های ایجاد شده در سایت باشد و همیشه محتوای با کیفیت برای کاربران خود منتشر کنید.
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *