شیوه صحیح ارسال پست تبلیغاتی در سایت ها

شیوه صحیح ارسال پست تبلیغاتی در سایت ها

یادتان باشد مهمترین مسئله در امر تبلیغات، کلمات کلیدی داخل متن است. در گذشته بیشتر کلمات کلیدی یا همان keyword ها در تگ های خارج از متن نوشته میشد. ولی رفته رفته این کار باعث بروز مشکلات جدی برای کاربران شد.حتما تا به حال خودتان تجربه کرده اید که کلمه “جدیدترین آهنگ ایرانی ” را جستجو کرده باشید و درلیست نتایج، راهی سایت های فروشگاهی و یا بی ارزش شده باشید.

بعضی از مدیران این قبیل وبسایت ها، برای افزایش بازدید خود دست به چنین کارهایی میزدند و در تگ های خود از انواع و اقسام کلمات کلیدی استفاده میکردند تا به هر قیمتی که شده بازدید کننده بیشتری را روانه سایت خود کنند. اما چند وقتی میشود که مدیران ارشد گوگل (بعنوان بزرگترین موتور جستجوی جهان) تصمیم به تغییر در الگوریتم های خود گرفتند و با معرفی الگوریتم های جدید مانند گوگل پاندا و گوگل پنگوئن و حتی مرغ مگس خوار سعی در مبارزه با این آفت دارند.

هرچند نمیتوان بطور صد درصد گفت که از متاتگ یا کلمات کلیدی استفاده نکنید، ولی در نظر داشته باشید که این ترفند برای گوگل بسیار قدیمی شده است.

واما راه حل چیست؟ خوشبختانه هرزمان که گوگل الگوریتمی را عوض میکند، بجای آن راه جایگزین و منطقی ارائه میدهد. میخواهیم بگوییم که گوگل بسیار از ارزش کلمات کلیدی کاسته و بجای آن به ارزش توضیحات متن  Meta Describtion افزوده است. همانطور که از معنای آن پیداست، ارزش توضیحات متن افزایش یافته است و روبوت های جستجوگر از این پس بیشتر به متن مطلب شما حساس شده اند و خودشان بر اساس متن شما کلمات کلیدی را میسازند و آنها را دسته بندی و ارزش گزاری میکنند.

شیوه صحیح ارسال پست تبلیغاتی در سایت ها
شیوه صحیح ارسال پست تبلیغاتی در سایت ها

تمامی توضیحات بالا ارائه شد که این مطلب را توضیح دهیم که از این پس باید کلمات کلیدی خود را در متن مطلب جایگزاری کنید. با یک مثال فهم متن را بیشتر میکنیم.

فرض کنید میخواهیم یک متن آگهی برای یک شرکت طراحی وبسایت بسازیم. ابتدا لازم است لیستی از کلمات کلیدی مهم و پر ارزش (با چگالی بالا) این شرکت را تهیه کنیم و بعد آنها را بر اساس چگالی یا اهمیت بیشتر ارزش گزاری کنیم. برای حل کردن این مثال، لیست کلمات کلیدی گروه شیرین سافت در زیر ارائه شده است:

  1. طراحی سایت
  2. وبسایت
  • سایت ارزان
  1. تبلیغات اینترنتی
  2. بازاریابی اینترنتی
  3. افزایش فروش محصولات
  • بازار هدف
  • شرکت
  1. پیدا کردن بازار هدف
  2. گروه اینترنتی شیرین سافت

میخواهیم یک متن کوتاه تبلیغاتی برای این گروه اینترنتی بنویسیم و قصد داریم همانطور که گفته شد، کلمات کلیدی را داخل متن درج کنیم. با این روش روبات های گوگل راحتتر میتوانند ما را پیدا کنند.

 

متن آگهی:

——————————**********———————————

گروه اینترنتی شیرین سافت ، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و وبسایت با بیش از شش سال سابقه در زمینه طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی و با توانایی پیدا کردن بازار هدف میتواند میزبان خوب و شایسته ای برای شما عزیزان باشد.

این شرکت با طراحی سایت ارزان در مرحله های بعدی با انجام تبلیغات اینترنتی و پیدا کردن بازار هدف، افزایش فروش محصولات شما را تضمین میکند.

برای دیدن نمونه کارها و هم چنین ثبت سفارش از سایت ما دیدن فرمایید.

آدرس سایت                                          http://www.shirinsoft.ir

——————————**********———————————

متن بالا نمونه یک پست تبلیغاتی کامل و جامع در فضای اینترنت میباشد. لازم به ذکر است سعی کنید کلمات کلیدی در سایت را بصورت لینک به سایت خودتان دربیاورید. بطوریکه اگر کسی روی این کلمات کلیک کرد، به وبسایت شما رجوع داده شود. این کار در بهبود سئو و شناساندن کلمات کلیدی سایت شما به ربات های موتورهای جستجوگر بسیار موثر است. از این تکنیک در تمام صفحات وبسایت خود هم استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که تمام تمرکز خود را به توضیح در متن معطوف کنید و در حد اعتدال حدود ۳ الی ۱۰عدد از کلمات کلیدی هم استفاده کنید.

در حال حاضر بهترین روش این است که کلمات کلیدی خود را داخل متن بصورت هایپر لینک به صفحات داخلی سایت خود و محدود به تگ  strongقرار دهید و از متاتگ هم مطابق دستورالعمل فصل های آینده استفاده کنید.

در آخر باید متذکر شویم که همواره خود را با الگوریتم های جدید گوگل بروز کنید.

1 نظر

  1. واقعا خوب بود ،، من برم بقیه ببینم

    سایت جالبی دارید واقعا لینکتونو برای چندتا از دوستام فرستادم بدردشون میخوره ،، ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *