عنوان سایت Title، شاید یک شاه کلید…
به نظر ما، هرچقدر از تاثیر عنوان سایت برای شما صحبت کنیم کم گفته ایم. حداقل تا به الان موتور های جستجو مخصوصا گوگل تاثیر فوق العاده و زیادی برای عنوان سایت قائل شده اند. مثال های عملی زیادی را خودمان با استفاده از تاثیر عناوین بکار گرفته شده در تایتل در طی این سالها تجربه کرده ایم.
پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم که سعی کنید بطور محدود، نهایت استفاده را از عنوان سایت خود ببرید. باید سعی کنید کلمات کلیدی سایت خود را در تایتل بکار ببرید. باز هم سعی میکنیم با همان شرکت eha مثال عملی برای شما بزنیم تا قضیه برای شما واضح تر شود.
همانطور که بهتر از ما میدانید لازم است از تگ تایتل مابین کد <head> و <head/> استفاده کنید. به عناوین تایتل سایت شرکت eha دقت کنید.
<head>
<title>اتصالات هیدرولیک امیری , اتصالات هیدرولیک , آداپتورهای فشار قوی , اتصالات پنوماتیک</title<
<head/>
همانطور که مشاهده میکنید، ما سعی کرده ایم قسمتی از کلمات کلیدی را در عنوان سایت ذکر کنیم. به همین دلیل وقتی شخصی در گوگل کلمه “اتصالات هیدرولیک” را سرچ میکند، سایت eha در لیست قرار میگیرد.
زیرا هم این کلمه را در عنوان خود دارد، هم در تگ ها و داخل متن اصلی سایت. به جایگاه کلمه “اتصالات هیدرولیک” که گوگل بصورت پررنگ درآورده دقت کنید. احساس میکنیم تصویر کاملا گویاست…(سعی کنید بیشتر از ۷۰ کاراکتر در تایتل هر صفحه بیشتر تایپ نکنید.)
درباره مدیریت
شما در حال مطالعه یکی از مقالات آموزشی وبلاگ پرنیان بودید. اگر برایتان مفید بود آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. من پارسا قربانیان و اینجا مدرسه فرانت اند پرنیان، میخواهیم در یک معامله برد برد، با هم به آرزوهایمان برسیم..
نوشته های بیشتر از مدیریت
دیدگاهتان را بنویسید