چرا باید برای کار خود یک سایت بسازیم؟

چرا باید برای کار خود یک سایت بسازیم؟

رایانه امروزه به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است. بطوریکه کاری را نمیتوان یافت که رایانه از قبل راه حلی برای آن در نظر نگرفته باشد.

از پرداخت قبوض و صورت حساب ها گرفته تا دریافت جدیدترین اخبار و… به همین دلیل در تمام دنیا قشر وسیعی از مخاطبان را به سمت خود کشانده و تا حد زیادی در جلب رضایت آنها موفق بوده است.

شاید سرعت ، تکنولوژی روز ، ارزانی و در دسترس بودن چهار فاکتور بسیار مهم و اساسی برای محبوبیت این وسیله باشد. چند سالی میشود که اینترنت در ایران هم جایگاه خود را پیدا کرده است. با تبلیغات گسترده ارگان ها و نهاد های دولتی و خصوصی (از دولت الکترونیک گرفته تا خرید ماشین و لوازم منزل) مردم ایران هم با فضای مجازی آشنایی پیدا کرده و از آن استفاده میکنند.

بطوریکه آمارها ، جمعیتی بیش از چهل میلیون نفر کاربر فعال اینترنت در ایران را نشان میدهد. با توضیحات اندک فوق تقریبا میتوان به اهمیت فضای مجازی یا همان اینترنت پی برد. اگر از فعالیت های تفریحی و وبگردی بگذریم، میتوان رتبه دوم محبوبیت را به فعالیت های تجاری و اقتصادی اختصاص داد. امروزه بسیاری از بنگاه ها و فعالان اقتصادی از فضای مجازی برای بهبود بخشیدن به کسب و کار خود استفاده میکنند که اگر این کار با تفکر قبلی و مشاوره با افراد متخصص صورت گیرد، نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت.

چرا باید برای کار خود یک سایت بسازیم؟برای اثبات این ادعا، فرض میکنیم شرکتی درخواست ساخت یک فروشگاه مجازی دارد. از نتیجه های مثبت این کار میتوان به موارد زیر اشاره کرد. . ایجاد یک پایگاه دائمی و همیشگی در فضای مجازی و در کنار رقبای خود ۱ . پیدا کردن مشتریان جدید از سراسر کشور و حتی جهان ۲ ۳٫ ایجاد یک پروژه تبلیغاتی صرف در بدترین حالت . ایجاد کلاس کاری خاص برای شما در مقایسه با رقبا ۴ . دیگر ویژگی های فرعی قابل ذکر : ۵ ارزان و بدون خرج اضافه  ساعته باز بودن ۲۴  بدون هزینه های جانبی  بدون نیاز به کارمندان زیاد  ارائه سرویس به مشتریان در هر شرایطی  ارسال آنلاین پول به حساب کارفرما حتی قبل از انجام کاری بدون محدودیت زمانی در معرفی کار و محصولات شما به مشتریانتان  امکان تعریف تمام محصولات در یک پکیج  امکان گفتگوی آنلاین با مشتریان خود  بازاریابی برای خود در محیطی امن و آرام  و… 

با ذکر تمامی این مسائل شاید شما هم قانع شده باشید که اگر برای کسب و کار خود با خرج یک هزینه کم وارد دنیای اینترنت شوید، ضرر نخواهید کرد، دقیقا مانند دیگر شرکت ها و موسسات که در فضای مجازی حضور پررنگ و جدی دارند. ۲۰ تا ۲۰۰۴جالب است بدانید چندین برند برتر دنیا از سال از شرکت های برتر اینترنتی ۱۸ ، بوده اند. (مانند کمپانی های گوگل، بینگ، یاهو، آمازون، اسک، تویتر ، فیس بوک ، تلگرام آلکسا و…) اینترنت یک دنیای بیکران از اطلاعات است که همیشه فضای پیشرفت در آن وجود دارد. فقط کافیست کمی ذوق و سلیقه به خرج داده و طرح های نو و ایده های بدیع خلق کرد .آن زمان است که حرفی برای گفتن خواهید داشت و طبعا به پیروزی خواهید رسید.

منبع : پارسا قربانیان

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *